Gratis reserveren 040 44 222 22 (nu bereikbaar)

Vacature: Operationeel Manager Bioscoop

Operationeel Manager Bioscoop

Cinema Gold in Veldhoven is de snelst groeiende bioscoop van de regio, met de missie om de meest comfortabele en persoonlijke bioscoopervaring mogelijk te maken. Gasten hoeven bijvoorbeeld niet zelf hun plaatsen te zoeken maar worden door een medewerker naar de ruime fauteuils begeleid. Daar ontvangen ze een uitgebreide menukaart en kan er gedurende de hele voorstelling met een druk op de serviceknop een bestelling doorgegeven worden. Zodra de voorstelling begint worden gasten getrakteerd op haarscherp beeld door krachtigste laserprojectoren ter wereld. Door het ongekend hoge service- en kwaliteitsniveau waarderen gasten Cinema Gold beter dan alle andere bioscopen in de regio. Dit zorgt voor een snelle groei en mede daarom zijn we op zoek naar een Operationeel Manager.

De functie:
met de Bioscoop Manager voer je de regie over de bioscoop. Je ondersteunt de Bioscoop Manager en bent zijn plaatsvervanger. Daarbij geef je operationeel leiding aan de teamleiders en indirect aan de (senior) medewerkers bediening & service. Je hebt zo’n 35 enthousiaste collega’s (11 FTE) die er dagelijks voor zorgen dat gasten van de bioscoop de meest comfortabele en persoonlijke bioscoopervaring hebben.

Taken en verantwoordelijkheden:
- Op de belangrijkste momenten ben je op de werkvloer aanwezig en sta je daar waar je team het op dat moment hardst nodig heeft (75% van je werktijd).
- Je coacht medewerkers en teamleiders op het gebied van uitmuntende service.
- In overleg met de Bioscoop Manager neem je beslissingen op basis van dagelijkse, wekelijkse en periodieke managementinformatie.
- Doordat je teamleiders begeleidt met hun leidinggevende taken zorg je voor planmatige aanpak.
- Je bent medeverantwoordelijk voor de opbrengst van filmtickets, verkoop van eten en drinken en de netheid van het pand.
- Je voert regelmatig controle uit op veiligheidsvoorzieningen en houdt toezicht op veiligheidsprocedures.
- Je behoudt altijd het overzicht en helpt teamleiders bij het maken van roosters, taakverdelingen en administratie.
- Je kijkt vooruit en plant op basis daarvan de inzet van medewerkers en inkoop van producten. In de hectiek van de dag houdt je je hoofd koel.
- Door contacten met gasten te onderhouden ben je op de hoogte van hun behoeften.

We verwachten het volgende:
- Minimaal een afgeronde MBO-opleiding op niveau 4, bij voorkeur richting horeca of hotellerie
- Minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring in een dienstverlenende organisatie
- Geen 9 tot 5 mentaliteit en een groot doorzettingsvermogen
- Servicegericht en een echte representatieve gastheer/vrouw
- Ondernemende en enthousiaste instelling
- Hands-on mentaliteit en proactieve houding
- Goede communicatieve vaardigheden
- Flexibel met betrekking tot werktijden, denk daarbij aan weekenden, vakanties en (late) avonden
- BHV en/of SVH diploma is een pré
- Woonachtig in een straal van 30 km rond de bioscoop 

We bieden:
- Passend salaris afhankelijk van het ervaringsniveau
- Fulltime dienstverband
- Resultaatgerichte bonus
- Telefoon- en reiskosten vergoeding (afhankelijk van woon-werk afstand)
- Informele maar professionele bedrijfscultuur
- Prima pensioenregeling
- Opleiding- en cursusmogelijkheden op maat (BHV of SVH direct)
- Gratis bioscoopbezoek!

De sollicitatieprocedure:
- Je kunt solliciteren op deze functie tot 23-9-2019 en de eerste gesprekken zullen in de week van 23-9 plaatsvinden.
- Wanneer je wordt uitgenodigd voor het eerste kennismakingsgesprek met de Bioscoop Manager  zenden we je een casus toe die je uitgewerkt terugstuurt op uiterlijk de dag voor het gesprek. Deze zal onderdeel zijn van de afspraak. De casus zal gaan om een situatie uit je eigen verleden en een reflectie daarop.
- Het tweede gesprek zal plaatsvinden in de week van 30 september.
- Het contractvoorstel zal daarop volgen met het doel om de vacature per zo snel mogelijk te vervullen.

Interesse? Stuur een motivatie van maximaal één A4 met CV als bijlage naar jelle@cinemagold.nl t.a.v.: Dhr. J. Smaling.