Ons unieke serviceconcept

We streven naar het hoogst denkbare serviceniveau. Gasten kunnen voor én tijdens de voorstelling gebruik maken van een uitgebreide menukaart. Een hapje en een drankje bestellen kan via de website, mobiele telefoon of door op de serviceknop te drukken. De bestelling wordt in de zaal uitgeserveerd zodat gasten alleen maar hoeven te genieten.

Daarnaast kunnen gasten de serviceknop gebruiken voor alle mogelijke wensen tijdens de voorstelling. Zo kunnen we bijvoorbeeld het geluidsniveau of de temperatuur aanpassen.

Comfort en aandacht

Gasten worden bij aankomst persoonlijk verwelkomd op hun plaatsen. Geen standaard bioscoopstoel maar een luxe stoffen fauteuil met de mogelijkheid om een jas op te hangen. Zeer geliefd zijn ook de loveseats waar gasten niet gescheiden worden door een armleuning en tegen elkaar aan kunnen kruipen tijdens een romantische of juist een spannende film.

Kenmerkend voor onze gastvrijheid is het volledig ontbreken van ticketautomaten of toegangscontroles doordat we de controle buiten het zicht van de gast hebben geïntegreerd bij het persoonlijk verwelkomen in de zaal. Uniek in onze branche.

Onze Gastenservice is iedere dag bereikbaar per telefoon, Whatsapp en e-mail voor het maken van reserveringen zonder extra kosten en alle denkbare verzoeken.

Aandacht

Aandacht

Service

Service

Comfort

Comfort

Balkon en Club Lounge

Op het balkon heeft u de beschikking over een royale fauteuil met nog meer beenruimte en optimaal zicht op het doek. Balkongasten worden ontvangen met een glas cava (eventueel alcoholvrij) en kinderen een kindercocktail. Na afloop heeft u toegang tot de exclusieve Club Lounge met comfortabele loungebanken en een royale bar.
Het balkon is alleen bereikbaar met de trap.

Kwaliteit

Onze bioscoop is ingericht door een gerenommeerde architect en ademt een sfeer van luxe en exclusiviteit. Door gebruik te maken van kwalitatieve (laser)projectoren en witte doeken ontstaat levensecht en kleurrijk beeld. Voor de ultieme filmbeleving wordt dit gecombineerd met een meeslepend geluid dat door de toegepaste akoestische inrichting zacht is voor de oren. Door nooit een compromis te doen op het gebied van kwaliteit is het comfortniveau zo hoog dat dit resulteert in de hoogste waarderingen binnen de branche op Google reviews en verschillende social media kanalen.

Onze missie

We hebben slechts één doel:

"Met passie de meest comfortabele en persoonlijke bioscoopervaring mogelijk maken"

Gasten met een beperking

Alle zalen zijn toegankelijk voor mindervaliden en de plaatsen zijn zowel telefonisch als online te reserveren. In de zaal kunnen twee fauteuils verwijderd worden van de achterste rij zodat er plaats ontstaat voor één of twee rolstoelen. Tevens is er een mindervalidentoilet aanwezig.

Voor slechthorenden is er in alle zalen een ringleiding beschikbaar die ervoor zorgt dat slechthorenden met hun hoortoestel het geluid van de voorstelling kunnen horen zonder dat zij last hebben van storende omgevingsgeluiden. Doven en slechthorenden kunnen ook gebruik maken van de App SubCatch. Deze app kan op de eigen smartphone worden geïnstalleerd en beschrijft bij een aantal films wat u niet hoort. Op de website subcatch.nl is te vinden voor welke films dit beschikbaar is.

Mensen met een visuele beperking kunnen in onze bioscoop gebruik maken van de app EarCatch. Deze app kan op uw eigen smartphone geïnstalleerd worden en biedt audiodescriptie voor bepaalde films. Op deze website is te vinden voor welke films deze audiodescriptie beschikbaar is.

In onze bioscoop heten we opgeleide hulphonden door een erkende instituut van harte welkom. We vragen echter vriendelijk om bij een bezoek rekening te houden met het geluidsniveau in de bioscoop en de mogelijke impact hiervan op de hulphond. Alle andere dieren gunnen we liever de ruimte buiten onze bioscoop.

Gedragsnormen

Om al onze gasten nu en in de toekomst zo comfortabel mogelijk te kunnen laten genieten van een voorstelling in onze bioscoop hebben wij gedragsnormen opgesteld. Kijk hier voor onze gedragsnormen.

Wij helpen u graag!
  • Bereikbaar vanaf 10:00 uur
  • Persoonlijk contact
Wij helpen u graag!
  • Persoonlijk contact
  • Bereikbaar vanaf 10:00 uur